The master of pantyhose is taking over the world!

Det är nästan tragiskt hur lycklig man kan bli av att äntligen hitta det där speciella klädesplagget som man letat och suktat efter överallt i evigheter. Fick ju veta var strumpbyxornas strumpbyxor fanns, och skyndade mig såklart dit direkt dagen efter!
Och ryktet sprider sig vidare. När jag igår åkte med bussen hem, vänder sig en kvinna om och frågar var jag köpt mina strumpbyxor, och när jag svarar lindex blir hon helt chockad men jag ser lyckan och längtan i hennes ögon. Lyckan satte sig på mina läppar i ett stort leende resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åhh jag vet, det kommer bli så jäkla bra!! :D

Hihi ja han verkar ju grymt härlig alltså!

2009-01-22 @ 20:08:02
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0