I needed a dress to go with the wine...

...so I made me one in velvet.



Och kan någon slå mig? Jag verkar inte kunna sluta tänka i engelska små meningar efter att jag blivit lookbookifierad. Att jag blivit totalt besatt upptäckte jag idag när hemsidan var nerstängd högst en timme och jag fick total panik. Tragiskt? Men magiskt!
Idag har jag fortsatt arbetet med fracken, dvs försökt få till någon slags krage som överensstämmer med min vision, vilket inte alltid är helt enkelt. Kanske därför det tog mig ett antal timmar också, och jag vet fortfarande inte om jag är nöjd. Det är något som inte känns riktigt bra och jag är rädd att det kan vara färgen på den. Det skulle betyda att jag får göra om hela och jag blir trött bara av tanken! Men jo, nu när jag ser på den från sängen ser jag att det är helt fel röd. Suck. Jag kanske kan rädda situationen bara genom att addera lite andra röda...
Fortsättning och bild följer...
Jag försöker också planera min framtid idag. Går det?

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja jag med, känns som det kan bli lite stressigt men ähh, vi fixar det!! ;D



På tal om lookbook, fick också lite smått panik faktiskt!

2009-01-06 @ 23:31:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Jag veet att vi fixar det! ;P

2009-01-08 @ 17:07:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: matt

I know I'm commenting on a year old blog post, but I felt compelled...



Whether the red matched the wine or not, the dress looks very well made, and suits you quite well. It must have took a lot of skill to make it, and you look beautiful wearing it.

2010-10-09 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0