FASION NEWS

Jag ska försöka ge några bortförklaringar till min frånvaro här. Jag har varit sjuk och är nu igen, vilket har resulterat i inte så glamorösa outfits (mest bestående av trosor och fula gamla t-shirts). Lägg till hår inte tvättat på en vecka, ingen ork till ansiktsuttryck och där har ni mig.
Dock klädde jag upp mig till nyårsafton, trots att jag satt hemma i min säng, med en hemmasydd tight svart tubklänning och svarta strumbyxor. Jag sydde även en klarröd liten sidenväska med fransar, och sminkade mig med ansträngning för en gångs skull, men eftersom jag sålt iväg min gamla kamera och fortfarande inte hade fått den nya, fick den dagen förbli obevarad. Det är synd, jag kände mig fin.
Men idag kommer den, kameran! Så så fort jag blivit så frisk att jag orkar göra mig snygg igen, ska jag ta tag i fotandet. Och syandet. Syandet måste tas tag i, för snart smäller det trots allt av till modevisning och kappan/fracken hänger fortfarande halvvärdig på provdockan... Men den kommer bli fabulous!

Lite andra uppdateringar:
Jag fick Fashion Now 2 i julklapp, jublande glädje! Den ska bläddras i vill jag lova, nu när jag läst allt som kan läsas i den första boken. Jag fick också en supersnygg 60-talsklänning, brun vit och orange. Ja, det var nog klapparna på modefronten.
Kan även meddela att mina julklappar bestående av egensydda linnen, klänning, slipsar och scarf blev mycket uppskattade och det är nästan så jag blir lite rörd när jag ser dem användas. Så med min märkning på dem, kan jag kanske hoppas på lite uppmärksamhet från något håll...
Idag läste jag igenom Elle, och upptäckte något som väckte mitt fruktansvärda ha-begär: Ett par svart-vita strumpbyxor från chanel som är att dö för! Jag vill inte veta vad de kostar.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ah jag vet, lookbook är helt underbart!!

Gå in på kodmallen. Sen klistarde jag in det under det här: </tag:if>

</tag:profile>



det finns i kodmallen inte så himla långt ner.

hoppas att du hittar det och att jag var till någon hjälp! :)



tack detsamma.

Kram

2009-01-02 @ 16:34:00
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Ah jag vet, lookbook är helt underbart!!

Gå in på kodmallen. Sen klistarde jag in det under det här: </tag:if>

</tag:profile>



det finns i kodmallen inte så himla långt ner.

hoppas att du hittar det och att jag var till någon hjälp! :)



tack detsamma.

Kram

2009-01-02 @ 16:34:05
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0