VARNING!

Jag sänder ett varnande ord om Tjallamalla.com. Livsfarligt och fruktansvärt och borda förbjudas, men så himmelskt underbart! De slutar aldrig att överösa mig (ja, kläderna talar till mig personligen) med dessa katastrofalt fina kreationer som ger mig dessa extrema ha-begär. Det är rent av plågsamt. I denna hets över finanskrisen är det väl tänkt att vi ska dra ner på konsumtionen och spara, men hur ska det vara möjligt när sådana här sidor finns, som erbjuder må-bra-klänningar av högsta kvalitet? Dessutom bara ett klick bort. Dessutom nr.2, de har vintageklänningar! De där finfula härliga sakerna man aldrig hittar på second hand här i Umeå (Nej, vi får stå ut med de som enbart är fula). Jag tror jag är kär.

                  
Tre vintageklänningar som skriker må bra!




Klänning från Jenny wierdo, för dagar jag måste känna mig på topp.




Klänning från Patouf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0