Playing with fire.

När jag var liten älskade jag att leka utklädning! Att sminka och klä upp mig "fint" i mammas klänningar fast de var stora som tält på mig. Det här tyckte väl var och varannan flicka var roligt som små, men jag slutade aldrig trots att jag blev stor. Så fortfarande kan jag rensa ut hela garderoben och skåförrådet, mixtra ihop outfits och fota framför spegeln. Slutsats: Man blir aldrig för gammal för att leka!

Kjolen som gör en lycklig så fort man tar på den:


Leopard girl i egensydd kjol:


Egensydda byxor och en fabulous skjorta från Myrorna:

Kommentarer
Postat av: Moa

Vacker flicka med utstrålning!

2008-12-01 @ 10:05:03
Postat av: irina

Åh, fantastisk Moa!

2008-12-01 @ 22:08:50
URL: http://fashionisfuture.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad du har gått ner i vikt.

2009-02-04 @ 20:23:24
Postat av: irina

ska jag ta det som en komplimang eller bara ett konstaterande?

2009-02-04 @ 21:10:41
URL: http://fashionisfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0