Moore than meets the eyes!

Jag har ju lite ögonfobi på grund av hemska upplevelser från mellanstadiet. Ja, ni minns kanske när alla skulle vända på ögonlocken så det blev rött. Sedan dess vill jag knappt ta i ögon. Men bästa sättet att komma över sina rädslor är ju att utmana dem, och när man får chansen att testa färgade linser kan jag ju inte motstå frestelsen att undersöka hur jag skulle se ut i gröna eller bruna ögon. Jag älskar gröna ögon! Och så kan man ju använda lila ögonskugga, som är perfekt för grönögda människor. Här kan man hitta en mängd linser i fina färger: www.fargadelinser.com Ta en kik.

Vad som hänt i övrgit är, klänningen är klar! Big halleluja moment! Nu har jag påbörjat kappan som också komemr att bli fabulous i svart ull och rött foder samt bubblig krage i olika röda tyger. Det kan bli en spännande mix, och jag kan knappt vänta tills den är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0