60'S GIRL





Av någon anledning resulterar alltid mina behov av förändring eller nystart i ny frilla eller hårfärg, och detta är inget undantag, så det ser ut bli håret som ryker. Okej, kanske har det lite att göra med min extremt slitna slentrian"frisyr" mixat med en lite lagom besatthet av det ljuva 60-talet. I synnerhet Edie Sedgwick och Twiggy.
Så det blir kortkort och vågat. Nytt liv, nytt hår. Ny upptäckt för hur roligt det är att klä sig fint, så efter en alldeles för lång tid av samma strumpbyxor och samma trikåkjol grävs nu de fina kjolarna och blusarna fram. Imorgon ska jag ta mig en tur till myrorna och förhoppningsvis fynda lite symönster och kläder à la 60-talet.
Jag har även inhandlat ståltråd och örhängen, så nu ska det tillverkas egna stora saker! Fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0